FAQ (veelgestelde vragen)
Hieronder vind je een lijst met veel gestelde vragen.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Wij vragen om steeds uw bestelling online te plaatsen of via: info@crazyevents.be. Hierdoor worden misverstanden uitgesloten.
Hoe lang op voorhand kan ik kosteloos annuleren?
- Gratis tot 14 dagen voor lever- of afhaalmoment.
- 50% gratis van de huurprijs tussen dag 14 en de 2de dag voor huur.
- 100% van de huurprijs de dag voor afhaling of levering, dag van afhaling of levering zonder verwittiging.
Hoe lang op voorhand bestellen?
- Week op voorhand
- Last minute = administratieve prijs van 5,00 euro.
Kan ik per stuk bestellen?
- Glaswerk + porselein wordt per bak besteld
- Meubilair per stuk
- Andere materialen per stuk of moest anders verwezen zijn.
Kan ik op zaterdag afhalen?
- Enkel op afspraak
Wat zijn de openingsuren van het magazijn?
- Maandag tot vrijdag van 9u30 tot 16u00
- Zaterdag op afspraak
- Zondag gesloten
Moet ik zelf afwassen?
- Neen, wel wordt gevraagd om te sorteren en etensresten te verwijderen.
Moeten toestellen gekuist worden?
- Bij toestellen zoals friteuses vragen we om de olie te verwijderen
- Bakplaten en ovens om etensresten te verwijderen
- Klein materiaal in de juiste bakken te leggen
- Gebruikte glazen met de opening naar boven
Kan ik zien of een bepaald artikel nog voorradig is?
- Op de webshop worden geen voorraden bijgehouden. Hiervoor best een mailtje sturen.
- Wij doen ons uiterste best om uw wensen te voorzien.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- 100% vooraf op de rekening
- Betalen bij levering
- Afhaling = betaling bij afhaling of op voorhand.
Wanneer dienen de goederen worden teruggebracht?
- De gehuurde goederen dient u de dag na de huurperiode in te leveren in ons magazijn. Dit met uitzondering van zondagen en
feestdagen.
Dien ik het linnen te wassen voor retour?
- Neen, voor linnen geldt de genoemde prijs inclusief schoonmaakkosten.
- Let op: vochtig linnen mag niet afgesloten bewaard worden.
Wat bij schade of manco’s?
- Na terugkomst van de materialen in het magazijn worden deze geteld en gecontroleerd op schade en manco’s. Indien
bij deze telling manco’s en/of beschadigingen worden vastgesteld worden deze aangerekend aan nieuwprijs.
Indien de ontbrekende materialen alsnog retour worden gebracht, worden deze uitsluitend gecrediteerd wanneer dit
binnen de 14 dagen gebeurd.